strategia i social media
strategia i social media
Opracujemy strategię komunikacji w social mediach, na własnej stronie, treści do newsletterów, czy kampanię sprzedażową.
strategia
komunikacji
Strategia wychodząca poza media społecznościowe. Może obejmować całościową obecność w internecie (strona www, newslettery, współprace z influencerami, itd.) lub konkretną akcję, np. event lub wyprzedaż rocznika.
CO OTRZYMUJESZ?
Dedykowaną analizę sytuacji wraz z indywidualną rekomendacją działań, czyli:
dedykowana strategia SM
Strategia komunikacji w mediach społecznościowych dedykowana dla Twojej marki. Wspólnie określamy cele komunikacji, a następnie otrzymujesz rozpisaną ścieżkę ich realizacji.
CO OTRZYMUJESZ?
Indywidualnie przygotowaną strategię komunikacji w SM, z uwzględnieniem specyfiki oferty i grupy docelowej:
gotowa strategia
sm dla winnic
Już teraz możesz pobrać gotowy szablon strategii komunikacji dla winnicy. To kompleksowy dokument, który zawiera wybór celów, propozycje cykli komunikacji i plan realizacji w wybranych kanałach.
CO OTRZYMUJESZ?
Gotowy produkt do łatwego i szybkiego wdrożenia, zawierający:
Dlaczego my?
Ja, czyli Karolina, marketingiem internetowym zajmuje się od ponad 10 lat. Zaczęło się od niewinnej przygody z social mediami, a rozwinęło w pasję do szerszego spojrzenia, planowania spójnych działań internetowych, zamiłowanie do otaczania się dobrym contentem.
5 lat spędzonych w agencji interaktywnej pozwoliło mi poznać specyfikę pracy z dużymi klientami, tworzyć i realizować strategie dla renomowanych marek, planować wysokobudżetowe działania wykraczające czasami daleko poza internet, zarówno dla jednorazowych akcji i jak długofalowych projektów.
Od 6 lat z powodzeniem wykorzystuję swoją wiedzę i doświadczenie w pomaganiu polskim markom, które próbują znaleźć swoje miejsce w internecie (social media, blog, www). Chcę ułatwić istnienie online wartościowym firmom, które nie dysponują wsparciem agencji, nie wiedzą jak stworzyć content najlepiej pokazujący swoje produkty, czy usługi oraz gdzie i jak pokazać go w social mediach. Pokazuję jak tworzyć pozytywną relację z klientem w przestrzeni wirtualnej, która staje się tą dominującą.
Tworzę strategie możliwe do samodzielnej realizacji, pomagam określić i zrealizować cele, nakreślam odpowiedni kierunek i sposób komunikacji, planuję konkretne działania do podjęcia wraz z przykładami, wskazuję przydatne przy tym narzędzia, mówię jak analizować wyniki i wyciągać z nich wnioski na przyszłość.
Polskim winiarstwem interesuję się i kibicuję mu od wielu lat. W ramach projektu Kamperem na Wino, odwiedziliśmy kilkadziesiąt winnic w kilku regionach kraju. Dzięki temu i rozmowom z winiarzami oraz innymi osobami związanymi z branżą mogłam poznać i zrozumieć specyfikę rynku. Dlatego moje podejście jest skoncentrowane na rozwiązaniach pasujących do realiów rodzimego rynku wina.
zapytaj o strategię